Regulamin Serwisu

1. Definicje

Pod warunkiem, że nic innego nie zostało zapisane w Regulaminie lub nic innego nie wynika z sensu postanowień Regulaminu, użyte w Regulaminie pojęcia pisane wielką literą oznaczają:

  1. Informacja handlowa – informacja przeznaczona bezpośrednio lub pośrednio do promowania wszelkich działań, w tym sprzedaży, usług i wizerunku prowadzonych dla produktów i marek następujących podmiotów: Gloria S. C. Anna Lewandowska, Paweł Bodzon oraz Paweł Bodzon P41,
  2. Usługa – wszelkie czynności świadczone drogą elektroniczną przez Gloria S. C. Anna Lewandowska, Paweł Bodzon lub Paweł Bodzon P41, a w szczególności dostęp do serwisów informacyjnych znajdujących się w należących do Gloria S. C. Anna Lewandowska, Paweł Bodzon lub Paweł Bodzon P41 witrynach internetowych WWW, zawartych tam plikach, formularzach, w tym zamówień i subskrypcji/newsletterów, a także w ramach świadczenia innych usług, w szczególności Usług takich jak udostępnianie kursów, szkoleń, warsztatów, webinarów i produktów cyfrowych czy Usług wysyłki Newslettera.
  3. Użytkownik – każda osoba, która zgodnie z Regulaminem i obowiązującymi przepisami prawa korzysta z Usług, przy czym Usługi świadczone w ramach Serwisu przeznaczone są dla pełnoletnich osób fizycznych, posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, osób prawnych lub jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, ale mogących we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, a także niepełnoletnich osób fizycznych lub nie posiadających pełnej zdolności do czynności prawnych w zakresie, w jakim mogą nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa lub za zgodą opiekuna ustawowego/prawnego,
  4. Użytkownik Kupujący, zwany również Kupującym lub Klientem - Każdy Użytkownik korzystający z możliwości zakupu produktów fizycznych za pośrednictwem Sklepu on line Sprzedawcy, na zasadach opisanych w paragrafie 3.4. niniejszego Regulaminu.
  5. Gloria S. C. Anna Lewandowska, Paweł Bodzon - z siedzibą w Warszawie (01-673), przy ul. Podleśnej 44 /12, NIP: 1182269397 lub Paweł Bodzon P41, z siedzibą w Warszawie (01-673), przy ul. Podleśnej 44 /12, NIP: 1180492866 lub Administrator z siedzibą w Warszawie (01-673), przy ul. Podleśnej 44 /12 lub Sprzedawca - to każdorazowo podmiot świadczący usługi prowadzenia kursów, warsztatów, webinarów on-line oraz świadczący usługi informacyjne, usługi sprzedaży produktów cyfrowych lub produktów fizycznych za pośrednictwem serwisu www.abcceramiki.pl, kreujący i publikujący treści udostępniane na podstronach Serwisu. 
  6. Serwis – to grupa powiązanych ze sobą, w celu zwiększenia funkcjonalności, stron i podstron internetowych (www). Serwisy internetowe, poza treścią statyczną, mogą mieć przykładowo sekcję informacji, sklepu, akademii, kursów, warsztatów, bloga, referencji, opinii oraz oferują możliwość zapamiętywania preferencji odbiorców w celu dostosowania treści do indywidualnych upodobań. W serwisie mogą występować obiekty interaktywne, na przykład formularze, aplikacje. Serwisy Administratora są poświęcone tematyce adresowanej do Użytkowników zainteresowanych poszerzaniem lub zdobywaniem wiedzy na temat ceramiki, dotyczącej technik tworzenia ceramiki, nabywania umiejętności praktycznych jak i zakupem usług oraz produktów dedykowanych Użytkownikom.
  7. Konto Użytkownika – funkcjonalność pod nazwą „Konto Użytkownika”, znajdująca się w Serwisie i stanowiąca jego element, za pośrednictwem której Użytkownik ma możliwość zarejestrować się do uczestnictwa w Platformie e-learningowej, w sklepie z produktami dedykowanymi Użytkownikom zainteresowanym tworzeniem ceramiki lub do newslettera / listy mailingowej, zaś po zarejestrowaniu może przykładowo pobrać materiały do realizacji kursu, materiałów cyfrowych i dokumentów potwierdzające udział Użytkownika w kursach, warsztatach lub korzystania z platformy e-learningowej.
  8. Sklep on line Sprzedawcy, zwany w dalszej części Regulaminu Sklepem on line - funkcjonalność Serwisu umożliwiająca Użytkownikowi zakup produktów fizycznych oferowanych przez Sprzedawcę.
  9. Platforma e-learningowa - funkcjonalność Serwisu umożliwiająca Użytkownikowi korzystanie lub zakup udostępnionych usług i produktów cyfrowych, w tym zwłaszcza kursów, webinarów, szkoleń, warsztatów, ebooków i innych materiałów cyfrowych stworzonych przez Sprzedawcę. Platforma e-learningowa i szczegółowe zasady korzystania z niej zostały opisane szczegółowo w paragrafie 3.5. niniejszego Regulaminu.
  10. Polityka prywatności – obowiązujące przy korzystaniu z Serwisu zasady polityki prywatności, w szczególności określające zakres oraz sposób przetwarzania przez Administratora danych osobowych Użytkowników w ramach Serwisu, będące spełnieniem przez niego obowiązku informacyjnego, o którym mowa w przepisach o ochronie danych osobowych, stanowiące integralną część niniejszego Regulaminu, zamieszczone pod adresem: Polityka Prywatności,
  11. Regulamin – niniejszy regulamin Serwisu.

2. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki techniczne świadczenia przez Administratora Usług drogą elektroniczną, w szczególności za pośrednictwem witryn, stron i podstron internetowych WWW, newsletterów i innych form przekazu wykorzystujących drogę elektroniczną, a należących do Administratora.
  2. Przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu, w szczególności z witryn internetowych Administratora oraz przed skorzystaniem z Usług świadczonych przez Administratora, w szczególności przystępując do kursów, warsztatów, platform e-learningowych, programów, ankiet, konkursów lub zamawiając newslettery, Użytkownik jest zobowiązany zapoznać się z treścią Regulaminu i przestrzegać jego postanowień. Rozpoczęcie korzystania z Serwisu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na warunki przedstawione w niniejszym Regulaminie. Jeżeli Użytkownik nie akceptuje Regulaminu, nie powinien korzystać z Serwisu, nie może on także korzystać z Usług świadczonych przez Administratora.
  3. Administrator prezentuje w Serwisie informacje o działaniach Gloria S. C. Anna Lewandowska, Paweł Bodzon lub Paweł Bodzon P41:
    1. informacje o oferowanych usługach i produktach, bieżących działaniach, programach, kursach, warsztatach, prowadzonych przez Gloria S. C. Anna Lewandowska, Paweł Bodzon lub Paweł Bodzon P41,
    2. informacje o ofercie produktów opatrzonych logo Gloria S. C. Anna Lewandowska, Paweł Bodzon lub Paweł Bodzon P41.
  4. Serwis umożliwia w szczególności:
    1. zakup produktów i usług,
    2. otrzymywanie regularnych wiadomości od Gloria S. C. Anna Lewandowska, Paweł Bodzon lub Paweł Bodzon P41 poprzez zamówienie newslettera,
    3. dostęp do ankiet, formularzy oraz platformy e-learningowej dla Użytkowników.
  5. Każdy Użytkownik korzystający z Serwisu ma możliwość kontaktu z Administratorem za pośrednictwem dostępnych w Serwisie adresów, w tym poczty elektronicznej i/lub numerów telefonu wskazanych w zakładce „Kontakt” Serwisu.
  6. Administrator udostępnia Regulamin nieodpłatnie każdemu Użytkownikowi w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik, spełniającego wymogi techniczne wskazane w pkt. 4.1. 
  7. Dostęp do Serwisu i możliwość zapoznawania się z jego zawartością posiadają wszyscy Użytkownicy bez konieczności spełnienia jakichkolwiek formalności. W szczególności dostęp ten nie jest uzależniony od dokonania przez Użytkownika rejestracji w Serwisie - z wyjątkiem Usługi Akademia na platformie e-learningowej w Serwisie, do której wymagane jest zarejestrowanie się w Serwisie, a także założenie Konta Klienta i rejestracja w Serwisie jest warunkiem koniecznym do skorzystania z możliwości zakupu i przesyłki produktów w sklepie www, a ponadto także zarejestrowanie się za pośrednictwem dedykowanych formularzy do list oczekujących na kolejne edycje kursów, lub do list newslettera  Administratora (w tym przykładowo korzystania z promocji Administratora), przy czym w takim przypadku informacja o konieczności dokonania rejestracji jest wskazywana w ramach Serwisu przy danej Usłudze.
  8. Każdy Użytkownik korzystający z Serwisu zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Administratora oraz osób trzecich. Użytkownik, korzystając z Serwisu, nie jest uprawniony do jakiejkolwiek ingerencji w jego treść cyfrową, strukturę, formę, grafikę, mechanizm działania. Zabronione jest korzystanie z Serwisu w sposób sprzeczny z postanowieniami niniejszego Regulaminu, obowiązującymi przepisami prawa, dobrymi obyczajami lub zasadami współżycia społecznego. Zabronione jest podejmowanie jakichkolwiek czynności, które mogłyby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Serwisu, w tym ingerowanie w zawartość Serwisu lub jego elementy techniczne, w tym dostarczanie treści o charakterze bezprawnym. Zabronione jest wykorzystywanie Serwisu do celów innych niż jego przeznaczenie, w tym w szczególności rozsyłanie spamu, prowadzenie na stronach internetowych Serwisu działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej, itp., jak również korzystanie z jakichkolwiek programów/skryptów zakłócających lub automatyzujących korzystanie z Serwisu, takich jak wirusy, boty, etc. 
  9. Poszczególne elementy Serwisu, w szczególności nazwa, koncepcja, szata graficzna, logotypy, układ, zdjęcia produktów, teksty, grafiki, kody źródłowe, oprogramowanie, bazy danych i inne rozwiązania techniczne oraz materiały będące utworami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegają ochronie prawnej. Użytkownik nie może kopiować, modyfikować ani wykorzystywać żadnych jego elementów dla celów innych niż związane z prawidłowym korzystaniem z Serwisu albo też w sposób wyraźnie dopuszczający do takiego wykorzystywania przez obowiązujące przepisy prawa. Prawa wyłączne do treści udostępnianych w Serwisie, w szczególności prawa autorskie, oznaczenia oraz znaki towarowe Administratora, jakiekolwiek elementy słowne lub graficzne Serwisu oraz inne prawa własności intelektualnej podlegają ochronie prawnej i przysługują Administratorowi, lub podmiotom, z którymi Administrator zawarł stosowne umowy.
  10. Administrator dokłada starań, aby Użytkownik miał możliwość korzystania ze wszystkich funkcjonalności Serwisu w sposób nieprzerwany, zastrzega jednak możliwość czasowego zawieszania funkcjonowania niektórych lub wszystkich funkcjonalności Serwisu w celu przeprowadzania jego konserwacji, aktualizacji lub napraw.
  11. Administrator dokłada starań, aby wszystkie funkcjonalności Serwisu działały poprawnie. 
  12. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że niektóre lub wszystkie funkcjonalności Serwisu mogą być czasowo wyłączane lub ograniczane, jak również, że sposób korzystania z nich może się zmieniać, przy czym zmiany takie nie stanowią zmiany już zawartych umów i nie wymagają zmiany niniejszego Regulaminu.
  13. Administrator zastrzega możliwość wprowadzania nowych funkcjonalności do Serwisu, modyfikacji funkcjonalności istniejących lub ich usuwania. Ewentualne zawieszenie dostępności Serwisu a także modyfikacje, konserwacje i inne czynności wskazane w pkt. 2.09-2.12, nie mają wpływu na realizację złożonych zamówień, dokonanych zakupów usług i produktów cyfrowych lub produktów fizycznych, które będą realizowane zgodnie z pierwotnymi założeniami.

3. Rodzaje i zakres działań prowadzonych w Serwisie przez Gloria S. C. Anna Lewandowska, Paweł Bodzon oraz Paweł Bodzon P41

  1. Tworzenie i udostępnianie informacji oraz treści w postaci materiałów cyfrowych
    1. Usługi informacyjne polegają na udostępnianiu treści zawartych w witrynach internetowych WWW należących do Gloria S. C. Anna Lewandowska, Paweł Bodzon oraz Paweł Bodzon P41. Wszelkie publikacje oraz zdjęcia umieszczone w Serwisie są własnością Gloria S. C. Anna Lewandowska, Paweł Bodzon oraz Paweł Bodzon P41 i ich użycie bez zgody Gloria S. C. Anna Lewandowska, Paweł Bodzon oraz Paweł Bodzon P41 jest zabronione. Tylko materiały oznaczone przez Gloria S. C. Anna Lewandowska, Paweł Bodzon oraz Paweł Bodzon P41 jako „do pobrania” mogą być kopiowane. Użytkownik nie ma prawa wykorzystywać pobranych z Serwisu plików graficznych (także ich fragmentów) w celach komercyjnych lub innych celach niż zakłada dane działanie Gloria S. C. Anna Lewandowska, Paweł Bodzon oraz Paweł Bodzon P41. Nazwa i logo Gloria S. C. Anna Lewandowska, Paweł Bodzon oraz Paweł Bodzon P41 są chronione prawem. 
  2. Usługa wysyłki newslettera z możliwością Zamówienia przez Użytkownika subskrypcji newslettera
  3. Zamówienie subskrypcji newslettera Gloria S. C. Anna Lewandowska, Paweł Bodzon oraz Paweł Bodzon P41 jest dobrowolne. Użytkownik Serwisu, zamawiając newsletter, wyraża zgodę na otrzymywanie za pomocą dostępnych środków komunikacji elektronicznej (adres e-mail) informacji marketingowych oraz ofert dotyczących usług, produktów i działań, zgodnych z zakresem działalności Gloria S. C. Anna Lewandowska, Paweł Bodzon oraz Paweł Bodzon P41. Zamówiona subskrypcja newslettera świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony, chyba że w danym newsletterze określono inaczej. Użytkownik ma możliwość w każdej chwili i bez podania przyczyny odwołania zamówionej subskrypcji w następujący sposób:
    1. poprzez kliknięcie w link rezygnacji, który znajduje się w stopce każdego newslettera; lub
    2. wysłanie informacji o wycofaniu zgody na adres admin@abcceramiki.pl.
  4. Rejestracja konta Użytkownika
  5. Utworzenie konta Użytkownika w Serwisie jest dobrowolne i jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. W sekcji Konto Użytkownika po zarejestrowaniu można zarządzać takimi działaniami, jak:
    1. zmiana hasła;
    2. aktualizacja danych osobowych lub teleadresowych Użytkownika w przypadku korzystania z możliwości zakupu produktów za pośrednictwem Konta Użytkownika, w tym zakupu usług i produktów cyfrowych lub dostępu do platformy e-learningowej oraz zakupu produktów fizycznych w Sklepie on line znajdującym się w Serwisie.
  6. W celu założenia konta Użytkownika (rejestracji) w Serwisie należy wypełnić w sposób kompletny i zgodny z prawdą, formularz rejestracyjny (wszystkie pola formularza rejestracyjnego, chyba że dane pole jest opcjonalne), zaakceptować Regulamin Serwisu, zapoznać się z Polityką prywatności Serwisu oraz wysłać go drogą elektroniczną do Administratora poprzez kliknięcie odpowiedniego pola rejestracji lub dołączenia do listy Użytkowników/odbiorców newslettera. 
  7. Administrator nie kontroluje ani nie weryfikuje danych identyfikacyjnych Użytkownika zawartych w formularzu rejestracyjnym. Użytkownik oświadcza, że dane podawane przez niego podczas procesu rejestracji są prawdziwe. W szczególnie uzasadnionych sytuacjach mogących wzbudzać podejrzenie o podaniu nieprawdziwych danych, Administrator może uzależnić rejestrację Użytkownika od uwiarygodnienia podanych przez niego danych.
  8. Po założeniu Konta Użytkownika zgodnie z opisanym powyżej, każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym. Użytkownik uzyskuje dostęp do konta przypisanego do niego w formularzu rejestracyjnym po podaniu w Serwisie swojego adresu e-mailowego i hasła (logowanie). Dostęp do konta Użytkownika chroniony jest wybranym przez niego hasłem.
  9. Każdy Użytkownik może utworzyć tylko Konto Użytkownika w Serwisie, niedopuszczalne jest odstępowanie, użyczanie, odsprzedawanie ani w żaden inny sposób zbywanie swojego konta innym osobom bądź przekazywanie innym osobom hasła do swojego konta. Hasło stanowi zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich do konta Użytkownika. Aby zabezpieczyć się przed ewentualnymi próbami włamania na konto, Użytkownik nie powinien w haśle używać wyrazów lub informacji związanych z kontem. Dla celów bezpieczeństwa hasło powinno zawierać zarówno litery, jak i cyfry. Jeżeli Użytkownik loguje się do Konta Użytkownika, korzystając z komputera osób trzecich, nie powinien zapisywać hasła dostępu do Konta Użytkownika.
  10. Administratorowi przysługuje prawo do czasowego zablokowania lub trwałego usunięcia konta Użytkownika (wypowiedzenia umowy o świadczenie Usługi elektronicznej Konto Konta Użytkownika) w przypadku, gdy:
    1. Użytkownik podejmuje działania (lub wykorzystuje konto) w sposób sprzeczny z obowiązującymi przepisami prawa i/lub postanowieniami niniejszego Regulaminu;
    2. bezpieczeństwo konta Użytkownika jest zagrożone. W takiej sytuacji Administrator może ponadto czasowo ograniczyć dostęp do wybranych Usług świadczonych przez Administratora i uzależnić dalsze korzystanie z konta przez Użytkownika od dokonania zmiany hasła dostępowego do tego konta. Po dokonaniu zmiany hasła Użytkownik odzyska dostęp do pierwotnego konta.
  11. Zablokowanie dostępu do konta Użytkownika z wymienionych powyżej przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do konta Użytkownika. Administrator zawiadamia Użytkownika o zablokowaniu dostępu do konta lub usunięciu konta drogą elektroniczną na adres podany przez Użytkownika na jego profilu w ramach konta Użytkownika.
  12. Usługa Konto Użytkownika jest świadczona nieodpłatnie przez czas nieoznaczony, chyba że określono inaczej w wybranym działaniu. Użytkownik ma możliwość w każdej chwili i bez podania przyczyny usunąć Konto Użytkownika poprzez wysłanie stosownego żądania do Administratora, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej, pisząc email na adres: admin@abcceramiki.pl lub pisemnie, wysyłając podpisany dokument na adres: Gloria S. C. lub Paweł Bodzon P41, ul. Podleśna 44/12, Warszawa (01-673). 
  13. Po otrzymaniu takiej prośby, Administrator usunie wskazane konto Użytkownika w czasie nie dłuższym niż 14 dni. Usunięcie Konta Użytkownika nie wiąże się z utratą praw już nabytych przez Użytkownika korzystającego z Serwisu.
  14. Zakup produktów fizycznych w Sklepie on line oferującym produkty dla Użytkownika

Postanowienia ogólne dotyczące Sklepu on line

  1. Niniejsza część Regulaminu  Serwisu stanowi w szczególności Regulamin Sklepu on line Sprzedawcy i jest integralną częścią umowy sprzedaży oferowanych produktów przez firmę Paweł Bodzon P41 z siedzibą w Warszawie przy ul. Podleśnej 44 /12, 01-673 Warszawa, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), posługującą się numerem NIP 1180492866, REGON 141190126 zwaną dalej Sprzedawcą i zarazem określa warunki oraz zasady prowadzonej przez Sprzedawcę sprzedaży. Użytkownicy będący Klientami sklepu on line mogą się kontaktować ze Sprzedawcą pod następującym adresem mailowym: sklep@abcceramiki.pl
  2. Użytkownikiem Kupującym może być każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, zarejestrowana w sklepie internetowym abcceramiki.pl lub portalu aukcyjnym Allegro.pl. Użyte w niniejszym regulaminie określenia Kupujący oraz Klient są synonimami.
  3. Każdy Klient dokonujący zakupu produktów oferowanych przez Sprzedawcę jest zobowiązany zapoznać się z Regulaminem.

Konto Klienta

  1. Klienci mają możliwość korzystania ze sklepu abcceramiki.pl, dokonując rejestracji i tworząc w ten sposób konto w którym gromadzone są dane oraz informacje o Kliencie dotyczące jego działań w sklepie. Świadczenie usług w ramach konta na abcceramiki.pl ma charakter bezterminowy. Klient ma prawo wypowiedzieć umowę dotyczącą konta, w każdym czasie poprzez wysłanie oświadczenia o rozwiązaniu umowy na adres: sklep@abcceramiki.pl. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w której Sprzedawca jest w trakcie realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. W takim przypadku, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania przedmiotowego zamówienia.
  2. W celu dokonania utworzenia konta w abcceramiki.pl należy wypełnić formularz rejestracyjny poprzez podanie następujących danych: imienia, adresu e-mail oraz hasła. Na adres e-mail Klienta umieszczony w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłana wiadomość wskazująca sposób potwierdzenia rejestracji oraz inne wymagane prawem informacje. Z chwilą potwierdzenia rejestracji dochodzi do zawarcia umowy dotyczącej prowadzenia Konta pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą, której przedmiotem są usługi świadczone przez abcceramiki.pl na warunkach określonych w Regulaminie.
  3. W odniesieniu do osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, wszelkie czynności podmiotu w abcceramiki.pl może dokonać wyłącznie osoba, która posiada stosowne upoważnienie do dokonywania w imieniu tego podmiotu wszelkich czynności związanych z korzystaniem z abcceramiki.pl.

Przedmiot sprzedaży

  1. Przedmiotem sprzedaży są produkty prezentowane na stronach www sklepu internetowego abcceramiki.pl oraz oferowane w ramach działalności Sprzedawcy na stronach portalu internetowego Allegro.pl.
  2. Wszystkie produkty dostępne w abcceramiki.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. Sprzedawca dokonuje bieżącej aktualizacji oferty swoich produktów prezentowanych na stronach www sklepu internetowego abcceramiki.pl
  4. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych abcceramiki.pl są cenami brutto w złotych polskich (zawierają podatek VAT).
  5. Ceny produktów nie zawierają kosztów wysyłki.
  6. 3.4.IV. Faktura sprzedaży
  7. Na każdy sprzedany produkt wystawiana jest faktura. Akceptując Regulamin Klient dokonujący zakupu oferowanych produktów wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez Sprzedawcę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119) oraz zasadami wystawiania, przesyłania i przechowywania faktury elektronicznej.
  8. Akceptacja Klienta nie wyłącza prawa Sprzedawcy do wystawiania i przesyłania faktur w formie papierowej.
  9. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane Kupującego wskazane przez niego przy rejestracji, jako właściwe do wystawienia faktury VAT.
  10. Faktura w formie elektronicznej będzie dostarczona Kupującemu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy poczty elektronicznej podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym. Zmiana adresu e-mail Klienta wymaga powiadomienia Sprzedawcy w formie pisemnej lub elektronicznej. W braku powiadomienia Sprzedawcy przez Klienta o zmianie adresu e-mail, korespondencję kierowaną na dotychczasowy adres e-mail uważana się za prawidłowo doręczoną.
  11. Kupujący może wycofać akceptację do wystawiania i przesyłania faktury w formie elektronicznej w drodze pisemnego oświadczenia woli wysłanego na adres: Paweł Bodzon P41 z siedzibą w Warszawie przy ul. Podleśnej 44 / 12, 01-673 Warszawa lub elektronicznie na adres: sklep@abcceramiki.pl. W przypadku cofnięcia akceptacji przez Kupującego Sprzedawca traci prawo do wystawiania i przesyłania temu Klientowi faktur w formie elektronicznej od następnego dnia po dniu, w którym otrzymał powiadomienie od Kupującego o wycofaniu akceptacji.

Realizacja zamówienia

  1. Zamówienia w sklepie internetowym można składać poprzez witrynę internetową (sklep internetowy). W tym celu należy dokonać rejestracji konta użytkownika poprzez wypełnienie wszystkich pól formularza rejestracyjnego zawierającego dane wymagane do założenia konta użytkownika na stronie internetowej https://abcceramiki.pl/index.php?controller=authentication&create_account=1 i dokonać akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu.
  2. Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link do strony internetowej aktywacji konta. Dokonanie aktywacji umożliwia zalogowanie do systemu.
  3. Dokonując rejestracji konta użytkownika Klient:
    1. wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych teleadresowych w bazie Sprzedawcy i przetwarzanie ich zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), a także zgodnie z zasadami zawartymi w Polityce prywatności Sprzedawcy. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy przez Sprzedawcę;
    2. akceptuje postanowienia Regulaminu sprzedaży sklepu internetowego abcceramiki.pl;
    3. może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i nowościach w postaci wiadomości email / newsletter.
  4. Podanie danych osobowych w formularzu rejestracyjnym przez Klienta jest dobrowolne, choć konieczne w celu zawarcia lub wykonania umowy sprzedaży zawieranej ze Sprzedawcą. Dane te są wykorzystywane do celów księgowych, do kontaktowania się z Klientem oraz do obsługi konta w abcceramiki.pl. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  5. Dane Klientów mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.
  6. Dane osobowe Klientów, dokonujących płatności on-line są przekazywane spółce PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, numer REGON 301345068, wpisaną do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014, jako krajowa instytucja płatnicza, podczas dokonywania płatności online za nabyte w abcceramiki.pl produkty.
  7. W celu zakupu produktów w sklepie internetowym abcceramiki.pl należy kliknąć wybrany produkt i dokonać zamówienia.
  8. Okres ważności złożonego zamówienia wynosi 7 dni. W przypadku braku kontaktu z Klientem po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie anulowane.

Płatność i dostawa

  1. Dostawy produktów zamówionych w sklepie internetowym abcceramiki.pl oraz zakupionych w ramach portalu internetowego Allegro.pl realizowane są wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Zamówiony produkt dostarczany jest przy udziale wyspecjalizowanych operatorów pocztowych (firm kurierskich) w zależności od dokonanego przez kupującego wyboru.
  3. Klient ponosi koszty dostawy określone w abcceramiki.pl w zakładce Dostawa.
  4. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony w abcceramiki.pl produkt, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Możliwe są następujące formy płatności:
    1. Przy odbiorze – zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze produktu. W wybranych przypadkach Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień.
    2. Przelewem – forma płatności dla klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego lub wizytę w placówce banku. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy zamówienie jest przekazywane do realizacji.
    3. Przelewem online – forma płatności elektronicznej obsługiwana przez PayPro Spółką Akcyjną z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, numer REGON 301345068, wpisaną do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014, jako krajowa instytucja płatnicza, Opcja zapłaty przelewem online jest dostępna w wybranych kategoriach produktowych.
  5. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu dostępnych w abcceramiki.pl, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez nieudostępnianie określonych opcji płatności i dostawy.
  6. Czas dostawy produktów wynosi nie więcej niż 7 dni od dnia zawarcia umowy. Termin otrzymania przesyłki to każdorazowo czas skompletowania zamówienia powiększony o czas dostawy.
  7. W wypadku gdy Sprzedający nie może wykonać zobowiązania z powodu choćby przejściowej niemożności spełnienia świadczenia o właściwościach zamówionych przez Klienta, Sprzedający może zwolnić się z zobowiązania przez spełnienie świadczenia zastępczego, odpowiadającego tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie, informując zarazem Klienta na piśmie o jego prawie nieprzyjęcia tego świadczenia i odstąpienia od umowy, ze zwrotem rzeczy na koszt Sprzedającego. W takim wypadku Klient ma prawo odstąpić od umowy w sposób i na zasadach określonych w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. poz. 827). Zwrot rzeczy następuje wówczas na koszt Sprzedającego.
  8. Postanowienia Regulaminu dotyczące wyłącznie Konsumenta stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej w ramach abcceramiki.pl umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 

Gwarancja, Rękojmia

  1. Większość produktów oferowanych przez Sprzedawcę posiada gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Powyższe postanowienie nie wyłącza, ani nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. poz. 827). 
  2. Sprzedawca odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

Prawo odstąpienia od umowy – Informacja dla Konsumenta

  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Paweł Bodzon P41 z siedzibą w Warszawie przy ul. Podleśnej 44 / 12, 01-673 Warszawa, email: sklep@abcceramiki.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
  3. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat: Paweł Bodzon P41 z siedzibą w Warszawie przy ul. Podleśnej 44 / 12, 01-673 Warszawa, email: sklep@abcceramiki.pl

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

  1. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  2. Skutki odstąpienia od umowy: 
    1. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  3. Jeżeli konsument otrzymał rzeczy w związku z umową:
    1. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  4. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:
    1. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    6. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  5. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Reklamacje

  1. Klient może składać reklamacje dotyczącą zakupionych towarów, jeżeli mają one wadę fizyczną lub prawną. Reklamacje będą rozpatrywane przez Sprzedawcę na zasadach określonych w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa.
  2. Reklamacja może zostać wniesiona pisemnie na adres siedziby przedsiębiorcy prowadzącego abcceramiki.pl lub wysłana w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: sklep@abcceramiki.pl.
  3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt abcceramiki.pl dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie do miejsca, w którym rzecz została wydana kupującemu. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz abcceramiki.pl w miejscu, w którym rzecz się znajduje.
  4. Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.
  5. Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych. Jeżeli sprzęt nie zostanie odebrany w ww. terminie Sprzedający wezwie pisemnie Klienta do odbioru sprzętu w terminie 14 dni od daty doręczenia wezwania. Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu Sprzedający jest uprawniony do naliczania opłat z tytułu bezumownego przechowywania sprzętu. Opłata ta wynosi 5% aktualnie obowiązującej stawki za 1 m2 powierzchni magazynowej w mieście siedziby sprzedającego naliczanej za każdy miesiąc przechowywania.
  6. Klient ma prawo do zwrotu zużytego sprzętu zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Zwrot zużytego sprzętu może się odbyć tylko i wyłącznie w przypadku, gdy zakup nowego produktu dokonany zostanie w abcceramiki.pl i będzie obejmował produkt tego samego rodzaju. Chęć zwrotu zużytego produktu należy zgłosić drogą mailową na adres sklep@abcceramiki.pl w okresie nie dłuższym niż jeden miesiąc od zakupu nowego urządzenia, ale nie krótszym niż 14 dni od jego zakupienia. Zwrot dokonywany jest po zweryfikowaniu przez Sprzedawcę dokonanych przez Klienta zakupów oraz nadaniu indywidualnego numeru RMA takiego zwrotu, które nastąpi w okresie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia. Klient wysyła zużyty sprzęt do siedziby Sprzedawcy na swój koszt.

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców na prawach konsumenta

  1. Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, jest taki przedsiębiorca, który dokonuje zakupów w sklepie abcceramiki.pl, które są związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiadają dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta.
  2. Przedsiębiorcę na prawach konsumenta będą dotyczyć postanowienia niniejszego Regulaminu, które dotyczą konsumenta tj. m.in.: odstąpienia od umowy przez konsumenta, reklamacji i rękojmi, w zakresie ograniczonym art. 38 a ustawy o prawach konsumenta oraz art. 3855, art. 5564, art. 5565 i art. 5765 ustawy Kodeks cywilny. W pozostałym zakresie stosuje się postanowienia Regulaminu dotyczące przedsiębiorców.
  3. Przedsiębiorca na prawach konsumenta, akceptując niniejszy Regulamin podczas procesu zakupowego, a następnie korzystając ze swoich uprawnień wymienionych w niniejszych paragrafie, powinien uzupełnić stosowny formularz reklamacji lub odstąpienia od umowy, a w szczególności dane potwierdzające okoliczności potwierdzające jego status zgodny z art. 38a ustawy o prawach konsumenta lub przekazać te informacje w inny sposób.
  4. Przedsiębiorca, o którym mowa w ustępie powyższym oświadcza w formularzu przesłanym do Sprzedawcy lub w inny sposób, że zakupiony Produkt/y, a tym samym zawarta umowa sprzedaży są bezpośrednio związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiadają one dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, co czyni na dowód tego, że spełnia warunki, aby za takiego przedsiębiorcę można było go uznać.

WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO DLA PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA

Dane Kupującego:

Imię i Nazwisko Firma:

NIP:

Adres:

Adres email:

Telefon:

Numer faktury:

Data odbioru zamówienia:

Dane Sprzedawcy:

Paweł Bodzon P41 z siedzibą w Warszawie przy ul. Podleśnej 44 / 12, 01-673 Warszawa, email: sklep@abcceramiki.pl

REKLAMACJA PRODUKTU ZAKUPIONEGO PRZEZ PRZEDSIĘBIORCĘ NA PRAWACH KONSUMENTA

Niniejszym zawiadamiam, że zakupiony przeze mnie w dniu ………………. produkt …………………. jest wadliwy. Wada polega na ……………………….

Wobec powyższego żądam (proszę podkreślić właściwie):

  1. a) wymiany towaru na nowy;
  2. b) nieodpłatnej naprawy;
  3. c) obniżenia ceny towaru o ……. zł (słownie:……………………….)

d)odstąpienia od umowy – numer rachunku bankowego do zwrotu środków: ………………………………

Jednocześnie oświadczam, że zakupiony produkt, a tym samym zawarta umowa sprzedaży są bezpośrednio związane z prowadzoną przeze mnie działalnością gospodarczą, ale nie posiadają one dla mnie charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji  Działalności Gospodarczej, zgodnie z art 38a ustawy o prawach konsumenta.

Na dowód tego wymieniam poniżej PKD dla mojej działalności gospodarczej, znajdujące się w CEiDG:

  1. PKD nr ………………………….. opis:……………………………………..
  2. PKD nr ………………………….. opis:……………………………………..
  3. PKD nr ………………………….. opis:……………………………………..
  4. PKD nr ………………………….. opis:……………………………………..
  5. PKD nr ………………………….. opis:……………………………………..

Data:

Podpis:

—-

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY W PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA

Dane Kupującego:

Imię i Nazwisko Firma:

NIP:

Adres:

Adres email:

Telefon:

Numer faktury:

Data odbioru zamówienia:

Dane Sprzedawcy:

Paweł Bodzon P41 z siedzibą w Warszawie przy ul. Podleśnej 44 / 12, 01-673 Warszawa, email: sklep@abcceramiki.pl

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa w przypadku przedsiębiorcy na prawach konsumenta

Niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy ……………………………………………. nr …………………………………….. zawartej dnia ………………………………………… dotyczącej następujących rzeczy : ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Proszę o zwrot kwoty ……………… zł (słownie ………………………………………………………złotych) poprzez:

– przekaz pocztowy na adres ………………………………………………………………..…. [wypełnić jeśli dotyczy]

– na rachunek bankowy o numerze: ………………………………………………………………………………………… [wypełnić jeśli dotyczy],

Jednocześnie, oświadczam, że zakupiony Produkt/y, a tym samym zawarta umowa sprzedaży są bezpośrednio związane z prowadzoną przeze mnie działalnością gospodarczą, ale nie posiadają one dla mnie charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta.

Na dowód tego wymieniam poniżej PKD dla mojej działalności gospodarczej, znajdujące się w CEiDG:

  1. PKD nr ………………………….. opis:……………………………………..
  2. PKD nr ………………………….. opis:……………………………………..
  3. PKD nr ………………………….. opis:……………………………………..
  4. PKD nr ………………………….. opis:……………………………………..
  5. PKD nr ………………………….. opis:……………………………………..

Data:

Podpis:

Postanowienia Końcowe dotyczące Regulaminu Sklepu on line abcceramiki.pl

  1. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu abcceramiki.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu abcceramiki.pl, składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w opisie produktu.
  2. Sprzedawca może zmienić Regulamin i uruchomić nową wersję usług świadczonych w ramach abcceramiki.pl. Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez abcceramiki.pl, który nie może być krótszy niż 7 dni od momentu udostępnienia w abcceramiki.pl zmienionego Regulaminu, z zastrzeżeniem, że zamówienia rozpoczęte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych.
  3. Klient przy pierwszym logowaniu w abcceramiki.pl. licząc od chwili wejścia w życie zmian zostanie powiadomiony o takich zmianach i o możliwości ich akceptacji. Odmowa akceptacji zmian jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy ze Sprzedawcą.
  4. W sprawach nieuregulowanych właściwe jest prawo polskie.
  5. abcceramiki.pl nie jest członkiem żadnej organizacji zrzeszającej przedsiębiorców i nie jest związany Kodeksami dobrych praktyk uchwalanymi przez tę organizację.
  6. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę w ramach abcceramiki.pl będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

 

  1. Dostęp, zakup i korzystanie z usług cyfrowych dostępnych na Platformie e-learningowej Akademia ABC Ceramiki, dostępnej  w Serwisie

  1. WARUNKI KORZYSTANIA z Akademii ABC Ceramiki.

  2. W celu prawidłowego korzystania z Serwisu wymagane jest:
    1. posiadanie dostępu do sieci (połączenie z Internetem), 
    2. korzystanie z przeglądarki internetowej (Chrome, Firefox lub Opera, Safari, Edge lub Internet Explorer),
    3. obsługiwanie plików cookie w przeglądarce

 

  1. OFERTA  platformy Akademii ABC Ceramiki

  1. W ramach Akademii ABC Ceramiki oferowane są następujące produkty i usługi cyfrowe: kursy, szkolenia, warsztaty, webinary, konferencje, e-booki, dokumenty informacyjne, newsletter informacyjny.
  2. O ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej, w żadnym wypadku Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody na osobie lub na mieniu, w tym utracone korzyści, szkody pośrednie lub wtórne wynikające z korzystania z Usługi, w szczególności Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
    1. decyzje lub działania podejmowane przez Klienta na podstawie danych zawartych w niniejszym Regulaminie;
    2. jakiekolwiek prawne, faktyczne lub finansowe operacje, działania lub zaniechania podjęte na podstawie zakupu Usługi od Sprzedawcy
    3. działania lub zaniechania osób trzecich, za które Sprzedawca nie odpowiada;
    4. zdarzenia zawinione przez Klienta lub osoby trzecie;
  3. Sprzedawca dokłada należytych starań, aby Klient zrealizował swoje cele oraz założenia związane z Usługą, jednak wielość czynników mających wpływ na efekty stosowania Usługi nie daje gwarancji rezultatów
  4. Efekty korzystania z Usług mogą różnić się u każdego Klienta.

 

  1. FORMA PŁATNOŚCI za usługi i produkty cyfrowe udostępniane w ramach Akademii ABC Ceramiki

  1. Sprzedawca umożliwia skorzystanie z następującego sposobu płatności za zakup usług w ramach  akceptowanej formy płatności: https://www.przelewy24.pl/ (PayPro SA, z siedzibą w Poznaniu (60-327) przy ulicy Kanclerskiej 15 KRS 0000347935, NIP 7792369887, REGON 301345068)
  2. Za zakup świadczonej usługi lub produktu cyfrowego, Użytkownik będący Klientem otrzymania fakturę VAT. Aby umożliwić Sprzedawcy wystawienie Faktury, Klient powinien poinformować Sprzedawcę, na jakie dane ma być wystawiona Faktura VAT i przesłać dane niezbędne do jej wystawienia.
  3. Sprzedawca wystawia dokumenty księgowe na dokonane wpłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
  4. Realizacja przedmiotu umowy następuje niezwłocznie po jego zakupie. 
  1. PŁATNOŚCI CYKLICZNE

  1. Sprzedawca może przewidzieć, że dostęp do części Usług będzie płatny w płatnościach cyklicznych w miesięcznych odstępach.
  2. Zakup Usługi i opłacenie jej płatnością cykliczną jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na obciążenie karty Klienta przez Płatności cykliczne.
  3. Zgoda na Płatności cykliczne, może być odwołana w każdym czasie i na każde żądanie Klienta. Rezygnacja z Płatności cyklicznych może zostać dokonana poprzez przycisk - złożenie oświadczania o rezygnacji z płatności cyklicznych w odpowiedniej zakładce Konta Użytkownika lub Klienta. W przypadku rezygnacji usługa zostanie anulowana od dnia przypadającego po ostatnim dniu aktualnego okresu rozliczeniowego.
  4. Usługi, zgodnie z ofertą, posiadają informację o opłacie miesięcznej oraz czasie na jaki Klient zawierając umowę i opłacając Usługę płatnością cykliczną wyraził zgodę na cykliczne, comiesięczne pobieranie przez Operatora Płatności z karty płatniczej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości wartości danej Usługi.
  5. Opisy Usług, zawierają dokładny czas trwania płatności cyklicznych oraz ceny Usługi.
  6. W przypadku odmowy autoryzacji i anulowania płatności dla karty uprzednio zarejestrowanej, PayU ponowi próbę obciążenia karty następnego dnia. Kolejne próby autoryzacji będą wykonywane 1 raz dziennie przez okres nie dłuższy niż 31 dni. W tym czasie Sprzedający podejmie działania zmierzające do ustalenia z Klientem problemów z obciążeniem karty.
  7. W przypadku płatności cyklicznych, pierwsza opłata dokonywana jest w momencie zakupu Usługi w Serwisie. Kolejna opłata pobierana jest za pośrednictwem PayU w drugim miesiącu Usługi. Kolejne płatności pobierane są co miesiąc.
  8. Płatność cykliczna wygasa samoistnie:
    1. w momencie zakończenia wskazanego przez Klienta Okresu zakupionej Usługi
    2. w momencie zakończenia zakupionej Usługi tj. czasu, na który został zaplanowana dostępność Kursu przez Sprzedawcę.
    3. w momencie otrzymania oświadczenia o braku zgody na obciążenie karty Klienta przez Płatności cykliczne.
    4. w przypadku odmowy autoryzacji i anulowania płatności dla karty uprzednio zarejestrowanej, która prowadzi do przed rozliczeniem kolejnego okresu płatności cyklicznych.
  1. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej zawarcia, bez podania przyczyny.
  2. Do zachowania terminu do odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu na adres e-mail akademia@abcceramiki.pl.
  3. Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie oświadczenia. Oświadczenie może być złożone w dowolnej formie np. poprzez pisemne oświadczenie wysłane na adres Sprzedawcy wskazany w §1 niniejszego Regulaminu Serwisu lub też elektronicznie za pośrednictwem adresu e-mail akademia@abcceramiki.pl.
  4. Sprzedawca niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności z wyłączeniem kosztów przesyłki zwrotu.
  5. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. Jeśli przyjęty sposób zapłaty będzie utrudniony lub niemożliwy, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu uzgodnienia innego sposobu zwrotu, co nie będzie wiązać się dla Klienta z żadnymi kosztami.
  6. Klient może wyrazić zgodę na wykonanie umowy sprzedaży przed upływem 14 dni od zawarcia umowy oświadczając, że został poinformowany o utracie prawa odstąpienia od umowy zgodnie z ustawą konsumencką. 
  7. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta, w odniesieniu do umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje Konsumentowi, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  1. REKLAMACJE

  1. Reklamacje mogą być zgłaszane za pośrednictwem dedykowanego adresu e-mail: akademia@abcceramiki.pl
  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej:
    1. oznaczenie Klienta zgłaszającego reklamację (email, dane umożliwiające jego identyfikację w Serwisie),
    2. wskazanie okoliczności będących podstawą do reklamacji,
    3. wskazanie oczekiwanego sposobu załatwienia sprawy. 
  3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia doręczenia zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli zgłoszenie nie zawiera danych wskazanych w ust. 2 powyżej lub dla rozpatrzenia reklamacji niezbędne są dodatkowe dane Sprzedawca zwróci się do Klienta nie później niż w przeciągu 5 (pięciu) dni od dnia zgłoszenia, o jego uzupełnienie.
  4. Sprzedawca udziela odpowiedzi, co do sposobu załatwienia reklamacji na adres poczty e-mail Klienta lub inny adres elektroniczny podany w zgłoszeniu reklamacyjnym. 
  1. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

  1. Klient będący konsumentem uprawniony jest do:
    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy. 
    2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
    3. uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
  2. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  1. PRAWO WŁAŚCIWE

  1. 1Umowa łącząca Sprzedawcę i Klienta podlega przepisom prawa polskiego i zgodnie z nimi będzie interpretowana.
  2. Sądami właściwymi w zakresie wszelkich roszczeń wynikających z umowy zawartej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, a także w zakresie ewentualnych spraw dotyczących roszczeń z tytułu czynów niedozwolonych i bezpodstawnego wzbogacenia, które mogą powstać w związku z zawarciem, wykonaniem lub rozwiązaniem takiej umowy są sądy polskie.
  3. Usługa pobrania bezpłatnej usługi cyfrowej lub produktu cyfrowego np. e-booka lub pliku cyfrowego:
    1. W momencie pobrania e-booka lub innego produktu cyfrowego z bezpłatnym dostępem, wyrażasz zgodę na wykorzystanie podanych przez siebie danych do celów marketingowych, w związku z czym Pobranie wskazanego podczas pobrania produktu jest w pełni BEZPŁATNE.
  4. Sprzedawcą i administratorem danych dla tej usługi cyfrowej jest Gloria S. C. Anna Lewandowska, Paweł Bodzon.
  5. Dostępność materiałów: Materiały dostępne są od momentu rejestracji na platformie internetowej Akademia ABC Ceramiki Administratora.
  6. Rejestracja: W celu uzyskania dostępu do bezpłatnej usługi cyfrowej, należy wypełnić formularz rejestracyjny, podając swoje imię i adres e-mail.
  7. Ochrona danych osobowych: Administrator gwarantuje ochronę danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dane zbierane w formularzu (imię i adres e-mail) będą używane do celów marketingowych Sprzedawcy usługi.
  8. Polityka cookies: Strona internetowa Sprzedawcy wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Uczestnictwo oznacza również zgodę na remarketing. Polityka prywatności i dot. Plików cookies znajdują się w Serwisie www.abcceramiki.pl.
  9. Wykorzystanie materiałów: Materiały bezpłatnej usługi lub produktu cyfrowego mogą być wykorzystywane przez Sprzedawcę do celów promocyjnych i edukacyjnych.
  10. Zmiany w regulaminie: Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie.
  11. Rezygnacja z uczestnictwa: W przypadku rezygnacji, Użytkownik nie jest zobowiązany do informowania o tym fakcie Sprzedawcy. Użytkownik może wypisać się z bazy mailowej w każdym momencie poprzez kliknięcie WYPISZ SIĘ / ANULUJ SUBSKRYBCJĘ NEWSLETTERA w otrzymanym mailu.
  12. Rozstrzyganie sporów: Wszelkie spory wynikłe w związku z uczestnictwem rozstrzygane będą zgodnie z prawem polskim.
  13. Akceptacja regulaminu: Rejestracja oznacza akceptację niniejszego regulaminu. Brak akceptacji uniemożliwia korzystanie z bezpłatnych usług lub produktów cyfrowych.
  1. Warunki korzystania z Serwisu

  1. W celu prawidłowego korzystania ze wszystkich mechanizmów dostępnych w ramach Serwisu, w tym przeglądania asortymentu Serwisu oraz korzystania z Usług, niezbędne jest spełnienie następujących wymagań technicznych: 
    1. a) urządzenie (np. komputer, smartfon, tablet lub inne urządzenie multimedialne) z dostępnym połączeniem z siecią internetową; 
    2. przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie urządzenia dokumentów hipertekstowych (HTML) powiązanych w sieci internetowej przez sieciową usługę www, obsługująca język oprogramowania JavaScript: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej, Microsoft Edge w wersji 25.10586.0.0 i wyższej;
    3. posiadanie konta poczty elektronicznej (adresu e-mail); 
    4. włączona obsługa Cookies, JavaScript.
  2. W przypadku niespełniania przez urządzenie lub oprogramowanie osoby korzystającej z Serwisu, wymagań technicznych opisanych powyżej, Serwis lub poszczególne jego elementy mogą nie działać prawidłowo. 
  3. Gloria S. C. i Paweł Bodzon P41 nie zapewnia warunków technicznych, wskazanych powyżej. Użytkownik korzystający z Serwisu ponosi wszelkie koszty związane z zapewnieniem warunków technicznych, o których mowa w zdaniu poprzednim (w szczególności koszty dostępu do sieci internetowej).
  4. Gloria S. C. i Paweł Bodzon P41 zastrzega sobie prawo świadczenia Usług wyłącznie na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie oraz po jego zaakceptowaniu przez Użytkownika. Korzystanie z witryn internetowych WWW należących do Gloria S. C. i Paweł Bodzon P41 traktowane jest jako akceptacja warunków świadczenia Usług przedstawionych w Regulaminie. Akceptacja taka ma charakter jednorazowy i obowiązuje aż do zakończenia Sesji przez Użytkownika. W przypadku zarejestrowania aktywnej akceptacji Regulaminu przez konkretnego Użytkownika (przy wypełnianiu formularza), będzie ona obowiązywać aż do jej aktywnego odwołania przez tego Użytkownika.
  5. Użytkownik, będący osobą fizyczną, może korzystać z Serwisu anonimowo lub z wykorzystaniem pseudonimu, chyba że ze względu na właściwość Usługi niezbędne jest podanie przez Użytkownika danych osobowych. W przypadku korzystania z Usługi niezgodnego z Regulaminem lub obowiązującymi przepisami, Gloria S. C. i Paweł Bodzon P41 zastrzega sobie prawo do przetwarzania danych osobowych Użytkownika, w zakresie niezbędnym do ustalenia odpowiedzialności Użytkownika. Gloria S. C. lub Paweł Bodzon P41 powiadomi Użytkownika o przetwarzaniu danych osobowych, w powyżej określonym celu oraz o jego niedozwolonych działaniach, z żądaniem ich niezwłocznego zaprzestania. Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania i ochrony danych osobowych Użytkowników zawarte są w pkt. 5 Regulaminu oraz w Polityce prywatności.
  1. Przetwarzanie i ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Użytkowników Serwisu www.abcceramiki.pl jest Gloria S. C. oraz Paweł Bodzon P41, z siedzibą w Warszawie (01-673), przy ul. Podleśnej 44 /12. Gloria S. C. i Paweł Bodzon P41 dokłada wszelkich starań, aby chronić dane osobowe Użytkowników przed nieuprawnionym dostępem do nich osób trzecich. 
  2. Przetwarzanie przez Administratora danych osobowych odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”), ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz zgodnie z treścią ewentualnej zgody Użytkowników i Regulaminem oraz Polityką prywatności. W szczególności Administrator podejmuje rozsądne środki bezpieczeństwa w celu zapobiegnięcia utraty, nieupoważnionego dostępu, użycia, zmiany oraz ujawnienia wszelkich danych osobowych przetwarzanych przez Administratora. Dane przetwarzane są w celu realizacji Usług na zasadach opisanych w Regulaminie (podstawa z art. 6 ust. 1 li. b) RODO), a także w przypadkach, gdy jest to niezbędne dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionego interesu Gloria S. C. i Paweł Bodzon P41, jako Administratora danych (podstawa z art. 6 ust. 1 lit f) RODO). 
  3. Przetwarzanie danych osobowych w innym celu niż wskazane powyżej, odbywać się będzie po uzyskaniu zgody Użytkownika na przetwarzanie danych osobowych, w zakresie wskazanym w tej zgodzie lub wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności wskazanych w Polityce prywatności. Podanie przez Użytkownika jego danych osobowych jest zawsze dobrowolne. Jednakże niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne, uniemożliwia rejestrację w „Koncie Użytkownika”, korzystanie z platformy e-learningowej Akademii ABC Ceramiki w tym korzystanie i zakup produktów cyfrowych, zakup w sklepie z produktami w postaci fizycznej dla Użytkowników, udział w konkursach, jak również zamówienie i dołączenie do usługi newslettera, itp. Użytkownik ma prawo do:
    1. dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, uzyskania kopii danych, wycofania zgody w zakresie w jakim dane są przetwarzane na tej podstawie, przenoszenia danych osobowych,
    2. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie usprawiedliwiony interes Administratora,
    3. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Użytkownik uzna, że Administrator podczas przetwarzania danych osobowych naruszył przepisy RODO lub innych właściwych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.
  4. Użytkownik jest zobowiązany do podawania danych osobowych prawdziwych i kompletnych, zgodnie ze wskazaniami w Serwisie. Administrator Danych nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych danych przez Użytkownika. 
  5. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych („IOD”), z którym można kontaktować się pod adresem pocztowym siedziby Administratora lub elektronicznie poprzez adres e-mail: admin@abcceramiki.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika.
  6. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony i zasad przetwarzania danych osobowych Użytkownika, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Serwisie plików cookies oraz narzędzi analitycznych, zawarte są w Polityce prywatności oraz w Klauzulach informacyjnych platformy e-learningowej i Sklepu internetowego, jeśli dotyczy.
  1. Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu, w tym świadczonych przez Gloria S. C. i Paweł Bodzon P41 Usług, będą przyjmowane przez Administratora w formie pisemnej na adres: Gloria S. C. lub Paweł Bodzon P41, z siedzibą w Warszawie (01-673), przy ul. Podleśnej 44/12 - z dopiskiem: „Reklamacja” lub pocztą elektroniczną na adres: admin@abcceramiki.pl. 
  2. Zaleca się podanie przez Użytkownika w opisie reklamacji: danych Użytkownika (imię, nazwisko oraz adres), informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, oraz danych kontaktowych składającego reklamację.
  3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Administrator zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  4. Prawidłowe reklamacje będą rozpatrywane przez Administratora maksymalnie w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji lub jej uzupełnienia przez Użytkownika w sytuacji wskazanej w pkt. 6.3. i wysłane na adres email zgłaszającego, wskazany w reklamacji lub listownie w przypadku braku podania przez zgłaszającego reklamację, adresu email. Jeżeli w ciągu 14 dni Administrator nie ustosunkuje się do żądań, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione.
  5. Decyzja Administratora co do zgłoszonej reklamacji jest ostateczna, co nie wyłącza prawa Użytkownika do dochodzenia nieuwzględnionych roszczeń na drodze postępowania sądowego.
  1. Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin jest udostępniony Użytkownikowi nieodpłatnie za pośrednictwem witryn WWW należących do Gloria S. C. lub Paweł Bodzon P41.
  2. Każdy Użytkownik Serwisu ma obowiązek zapoznać się z treścią Regulaminu.
  3. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, w tym Kodeksu cywilnego i Ustawy oświadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  4. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu. O każdorazowej zmianie Administrator poinformuje Użytkowników co najmniej na 14 dni przed wprowadzeniem zmian poprzez zamieszczenie treści nowego Regulaminu na stronach Serwisu. W przypadku, gdy Użytkownik nie akceptuje zmian wprowadzonych w Regulaminie, powinien zaprzestać korzystania z Serwisu. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym, zmieniony regulamin wiąże Użytkownika, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Użytkownik został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.
  5. Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne bądź nieskuteczne, nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce nieważnego postanowienia zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego postanowienia i całego niniejszego Regulaminu.
  6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 8 sierpnia 2024 roku.